Dagens RESULTAT!

Åh, AMAZING DAY!!

Harnells Tricky Dicky-
LB a:0/a:0
Bästa ponnyn, dubbelnolla med ett bra flyt och snabb omhoppning! Och vi slutade som VINNARE i klassen!! Bästa killen!!

LA a:0
Harry va grym även här, men JAG rev ett hinder,..eller han rev men det va helt mitt fel! Jag tappade räkningen på en linje och gick på 7 istället för 6 galoppsprång, så vi rev..men annars va de bra! 4 fel blev resultatet.

Drishoge Khairo-
LA a:0
Super fin va han i denna rundan, verkligen HELT GRYM!
Nollade och kom 2:a! Grymt nöjd!

Msv B a:0/a:0
KÄRLEK TILL MIN UNDERBARA PONNY!!
Hoppade en grym runda och dubbelnollade, va den ENDA som red innanför på en jätte tight sväng, haha..stolt* ;)
Och vi VANN! Globengehäng och blågul rosett! Happiest girl in the world!

Dagen har varit PERFEKT, nu taggar vi imorgon!
/Erika


Kommentarer
Postat av: Evelina

Har sagt det tusen gånger och säger det igen - Ni är bäst!

2012-04-14 @ 01:06:27
URL: http://josefineochevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0