in da skog jao

"Det gäller att tänka efter före...."

en smart mening, med en good point... helt klart nått ja ska komma ihåg o tänka på

riktigt gammal bild, rätt uttjatad, men jag gillar glädjen o alla minnen bakom bilden

just nu sitter jag ute i skogen, me ca 50 pers till o har det super mys.. förhoppningsvis
så mysigt det kan bli i ett tält ute i ingenstans, i regn(som det antagligen är) kyla o ja, en del insekter o andra små inkrektare, eller nej.. det är ju vi som inkrektar på deras place, sorry
ja men i alla fall, så kommer det lite till update från min sida sen, for now ska ja ta o göra nått.. ?

hästarna vilar idag, ganska självklart eftersom ja är borta från 8.00 idag -12.00 imån,EN bra sak, eller ja det finns flera.. men EN av det bästa sakerna me de här är: nooo plugg, noo boring skola(även om vi brukar ha rätt kul xd ssshh säg inte att jag sa det där) o noo läxor= rätt okey ändå
++++++++++ att jag spenderar denna tid ute i ingenstans me bästa människorna från 8 a+ b, o då KAN man inte ha tråkig!

//Erika

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0