Svarar på några frågor...

Fick en fråga om vad jag ville göra i framtiden. Eller om de finns en speciell upplevelse jag vill vara med om...

En riktigt svår fråga!

Kan iaf säga att en upplevelse ja vill va med om, är iaf att ngn gång få rida i Scandinavium!
Skulle va super coolt. Antingen med Cooper, eller med stor häst.

Med Cooper finns ju bara ett alternativ, & de e ju GP. Jag tror faktiskt att vi kan komma dit, helt 100 % säker på det.
Senast nu fick ja bla en 10:a på sits mellan hinder, och e 9:a på sitis över hinder. Då va ja glad!
Och detta va en snål dommare!

Om ja inte går vidare iår, vilket ja inte har höga förväntningar på heller, så satsar ja på nästa år.
Jag har ju bästa Erika med mej ju ;)<3


Vidare till nästa då, som e en väldigt vanlig fråga jag ofta får.

-Vad kostade Cooper? -

Haha jag kommer inte säga någonting.
Ni får gärna tro att han kosta 400 000 eller 10 000 ,  ja bryr mej inte!
Han kostade pengar, så, där har ni svaret.
Blir riktigt j*vla sur när´folk ställer den frågan hela tiden...Varför é de så viktigt?!

Hursom, jag bryr mej inte om vad ni tror eller sägs veta, han kostade pengar!




















Han e min underbara lilla ponny, som jag älskar helhjärtat<3





/emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0