Smarta kloka ponnyn<3

ut i stallet nu, rida Carro i hoppgruppen kl.20.00-21.00
sen ut me Harry direkt efter de, dressyr for harry pony today.. perfekt
sen ska jag hoppa in i dushen,blogga o sen försöka krypa ner i sängen tidigare än 00.07 idag då..xd

Mycket som händer i skolan nu... o i andra samanhang oxå..
mycket känslor, från mej.. och andra, mycket snack,mycket skratt
Jag har en del att reda upp, med mej själv.. och två andra-människor?
Känner mej lite  förvirrad, vet inte riktigt vad jag vill,vad jag känner och hur jag ska fixa o hantera saker o ting.. mend et kommer väl, med åldern eller? nån liten klokhet kanske.. får väl hopaps påd et i alla fall..

Har bara lust att göra som min otroligt kloka ponny- räcka ut tungan
allt som behövs, enligt honom.. så ska nog ta o prova den metoden tror jag...

xoxo
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0