Hamster-deluxe

Hollywood fruar NUUUUUU- lätt mitt favvoprogram
Maria Montazami, kärlek till henne.. så otroligt härlig person! underbar personlighet
lagom blond o så otroligt avväpnande gullig,..!
efter programet ska jag o mamma sticka ut i stallet, sadla o gå ut me Harry o carro,
rider halva passet på varje,.. funakr super när mamma ride rlite på harry! Han har
blivit mycket mjukare o lite lydigare redan, men ni ska inte tro att mamma gör jobbet åt mej- NONO
mamma skrittar fram o böjer os täller, jobbar i skritt o så, sen sitter jag upp o gör ALLT jobb i trav o galopp!
så ingen latis ridning från min sida, absolut inte!

hade en liten träningträff in our uterum förut me lite folk som tränar för mamma.. mysigt me kaffe o macka(a)
kaffe+erika=sant helt klart!


okej... ni har ju lärt känna mina olika jag... monster,päronskalle,fästing,ET o här är en ny- Erika hamster Deluxe

Drömmis red jag ut med Eve o Jacky förut, gick super bra.. lite piggelina o så men de är mysigt<3
Kakan red jag lite lätt i paddocken, jobbade i galopp o för att få en bra jämn form, o det gick riktigt bra!

xoxo
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0