emma,emma,emma,emma,emma....

Emma , Vem e jag?

Vad vill jag?

Vad gör jag?

Vad tänker jag?

Hmm...

Bra fråga.

Jag heter emma sahlberg och är 14 snart 15 år.
Jag vill en massa saker.
Jag gör en massa saker.
Jag tänker en hel del massa saker.

Jag står upp för vad som e rätt och fel.
Tål inte folk som trycker ner mej, eller andra.
Gillar inte sånna folk.

Jag gillar ÄRLIGA o snälla folk.
Folk som inte trycker ner andra bara för att må bättre.
Man ska hjälpa varann, o berömma, o va glad när de går bra för varandra.

Dom som trycker ner ngn annan, är riktigt feg.

Stå upp för vem du är, och låt inte nån annan få dej att må dåligt.




-Du är den du är, Ändra dig inte för nån annans skull-












/emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0