Don't care

Hur ofta få¨r inte ni höra :" bry dej inte om vad andra tycker om dej. strunta i vad dom säger.Varför ska du ta åt det av de där?.Skit i vad andra tycker om dej, va dej själv bara."

ja precis, skit i vad andra tycker om dej, det spelar väl ingen roll!
Klä dej som du vill.Se ut som du vill.Va dej själv.gå som du vill.skratta som du vill.

om jag försöker tänka så?
JA lätt! Jag kläer mej som jag vill, inte som alla andra i skolan. Jag skrattar som jag vill.Jag tar hand om mina hästar så som JAG tycker är bra.

Verkar det som att jag bryr mej om vad andra tycker?
Svar: NEJ

MEN bryr jag mej om vad andra tycker?
svar: JAAAAAA

Jag tänker på det hela tiden.. undra vad tjejen i seketeriatet på ridklubben ute i skogen ingenstans tycker om mej. Undra vad han tycker om mej.Undra vad de säger om mej. Vad tänker hon på när hon ser mej. Undra vad andra tycker om mina kläder. HELA TIDEN
Jag försöker vara en bra vän, så som jag tror är bra. Jag försöker vara duktig i skolan.Jag försöker ta med alla, bry mej om andra HELA tiden. JAg försker rida bra. Jag försöker vara fin. Jag försöker göra allt bra!
och det kan lätt verka som att" ja men den tjejen skiter i vad andra tycker, hon kör sitt race" Helt sant de sista, jag kör MITT race, MEN jag tänker ALLTID på vad andra tycker...
någonting jag måste träna på, inte bry mej så mycket.. varför ska jag bry mej egentligen om vad tjejen på Kicks tycker om mitt hår? vad killen framför mej i Lisebergskön tycker om mina kläder.Vad Lisas fasters son sons brors dotters pojkvän tycker om mej? INGENTING

VA dej själv, skit i andra, eller inte skit i andra.. utan strunta i va de tycker om dej.. för det viktigaste är att DU mår bra, att DU känner dej fin o att DU vet vad som är rätt för dej


xoxo
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0