Cooper longering 26/9-11

Han fick longeras en stund idag.

Ska förresten träna för Lena i morgon! :D Erikas mamma ni vet ! :)
Ska blir jätte kul o spännande o se vad hon har o säga!

Har precis käkat lite kvällsmat. Va inte så jätte hungrig idag faktiskt. (:O)
Jag går alltid hungrig o ibland kan ja äta super mkt XD

Sitter nu o myser med kissemiss i soffan. MYS.<3
Han borde förkäna ett helt eget inlägg igentligen, han är 13 år....men fortfarande otroligt pigg o galen! ;)
Har funnits nästan hela mitt liv, o kommer alltid o sover vid mina fötter, eller MITT I sängen, så ja får kura ihop mej till en boll hela natten xD Bortskäd vare ja..... ;)











/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0