-Vänner-

Vänner är Aldrig negativt.
Vänner finns till för att ta imot dej när du faller.
En axel att gråta ut på när du är ledsen.
Någon att ringa till och berätta att du vann.
Någon att ringa till o säga att de gick skit o bli tröstad.

Jag är stolt över mina vänner,
jag står upp för dom.

Skulle aldrig lämna dom i sticket. Skulle gå till världens ände för mina vänner.

Jag har väldigt många vänner, umgår allt för sällan med alla..
Vilket gör mej ledsen.
Många bor väldigt långt bort, o så har man ju ponnyn , tävlingar o skolan oxå...
Jag försöker att få de o funka, det är svårt.


Men många träffar jag på tävlingar o de e ju bra!

Men jag skäms aldrig för någon av mina vänner, hur knäppa eller knasiga dom än är.
Dom är mina vänner som ska behandlas med respekt och ja skulle kunna skryta för hela världen om mina vänner!


-Kom ihåg detta, behandla dina vänner med respekt, och ta dom inte för givet.-











/emma


Kommentarer
Postat av: Ella

I love you <3

2011-09-17 @ 23:12:26
URL: http://ellaolssonbroander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0