tillbaka här igen då me stel nacke o massa känslor

okej, just nu måste ja säga att jag mår ungefär SÅHÄR bra.. eller inte
vill ni ha en förklaring?
Okej, händer massa i mitt liv nu.. massa känslor,jobbiga känslor o varma men de är en annan femma.
MEN idag, så hände nått riktigt jobbigt, GRR
red Khairo i ridhuset medans mamma red Harry, o hna va SÅHÄR galet fin! kändes super hela passet,
gick i perfekt form, GRYM galopp.. oh my va fin han va i galoppen, o ja han va mjuk o fin o allt funka grymt!
och sen, när ja SKRITTADE AV på långa tyglar o hade ca 25 m kvar tills dörren, tills vi va klara
och så ser Khairo att mamma sitter av Harry o tror att han ska lämna honom, så va gör min GALNA PONNY?
JO han gör ett enromt lufthopp RAKT upp o fram, o vad gör jag?
Flyger såklart, gör en volt o landar på nacken.. nått knäckte till o ja vettifasen men de va bara att ställa in hästarna o gå in, skrittade drömmis lite men klarade inte mer....
Så nu sitter ja här o nacken gör så ÄCKLIGT SJUKLIGT ONT!@@@@
sitter som att ja va stelopererad i mammas säng med en varm filt på mej, en varm dyna runt nacken o tittar på idol. OOOOOOOOOH GOOOOOOSH va vissa e grymma btw, MOLLY med Fire to the rain, asså hur sukt?
eller Moa? Så sjukt hes som hon är idag men ändå sjunger så grymt F*CKING PERFECT!
Denna tjejen är min idol, hon ska vinna.. SKA
SÅ SJUKT HÄFTIG STIL! Rösten är så sjukligt grym, lyssnar om o om igen på hennes låtar, ryser varje gång.. så sjukt bra gjort! Henns egna låt, o PRICE TAG.. för grymt
xoxo
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0