true

faktasanningar about me,... myself and I
jag är sjukt tävlingsinriktad... hatar att förlora xd
spelar ingen roll fall det är skitgubbe,tävling,fotboll,innebandy,wordfeud på iphonen.. jag SKA vinna, haha.. fast jag är ingen dålig förlorare.. tur de
Jag är snål... sjuuuukt nål när det gälelr penhar o sånt jag ska betala.. inte snål på de sättet att jag delar med mej o så utan på de sättet att jag kanb säga typ, oooh mamma titta va fin den här vad(håller upp en tröja) o mamma säger:- ja jätte fin, köp den! men du får betala den själv.. o ja bah:- njaaeee jag behöver den nog inte xd hehe
Jag är 1.75 lång, o har INTE växt klart....(!!!) gaaaaaah, kommer bli typ 1.80 :o
Jag har lätt i skolan, för det mesta... har ganska bra minne o behöver inte plugga jätte mycke innan prov o sånt..
stora prov o jag läser typ 2 dagar innan, kan det! TACK så sjukt mycket för den egenskapen, vet inte hur det hade funkat annars!
Jag skrattar sjukt mycke... all the time'! hur lyckas folk vara så seriösa hela tiden?? GÅR INTE, heelt omöjlogt!
xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0