paaaarlanti (aaa)

okeey, såhär bra gickd et efter min stövelgrej..:
Som ni vet då- foten fastna typ i stöveln, eve drog o jag sträckte en muskel o fick KRAAAAAAMP
så jaa... det gick inmte över, (har gått 1,5 timme nu) o jag har ont@@'
Kan inte rida, för det går inte att trampa ner hälen, så mamma är ute med harry nu och tömkör, dett kallas FLYT
Ska lämna in stövlarna o hopaps på att få nya.. MEN jag måste även ha ett par till, eftersom Trtetorn håller i typ 2-4 månader ;) så 2 par är behövliga, yeey
Drömmen ser ju ut såhär då va:
Parlanti stövlar.. grrrrrr
o helst med nån såndär strass/swarovski kant------> Den längst till höger! mumsi
Pappa, hör min bön! HAHAHAHA xd
nu ska jag plugga lite (galeeet roliga*hosT*) läxor, sen direkt in i duschen o vidare till sängen..
intressant kväll, såklart.. Hörs later on
xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0