Flaxflaxflaxflaxflax fast mycke fortare

Dagens låt: Fjärilslarvens sång... sjukt grymt flow i den va?! lätt

Okej, skolan idag=okey.. jag är lite sådär halv trött, elelr ganska heltrött tror jag
Hade bara EN häst o rida idag, sjukt skönt! Kakan,Harry o Drömmis vilar efter tävlingen.
Carro red jag i ridhuset, maarkarbete med graman medans Elin red Jerry, gick okej.. lite trött va hon idag men annars bra,.. Sen kom Eve vid 7 så jag hjälpte henne med dressyren på Jacky, Dressyr KM á la Bollebygd snart ju, då ska dom va i TOPPTRIM ju! xd
De gick super för dom idag, han va lugn o gick i en stadig jämn galopp/trav idag hela passet. Han ska bara få ner formen lite mer och gå ner mer på tygeln o sätta under sej, men dom är på god väg!
nu ska jag käka middag, sen ladda över bilde rpoå andra datorn- on my new JACKA!!
Sen tänkte jag att jag skulle... *truuumvirvel* fixa en BLOPPIS! Blev ju gaaaanska mycke kvar igpår, så jag kör ut några grejer here on da blog, eller vad säger ni? blir nog bra så tror jag...
xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0