en liten text om mina känslor

Ibland önskar jag att jag kunde läsa tankar...
Att jag kunder se vad du tänker, vad din fösta tanke är när du ser mej,när jag pratar.. vad tänker du då?
Vad tycker du egentligen? Hur känner du egentligen? vad är JAg för dej egentligen?
betyder jag lika mycket för dej som du gör för mej?
Tänker du på mej lika mycket som jag tänker på dej?
Gillar du mej lika mycket som jag gillar dej?
Har 1000 tals frågor som jag skulle få svar på...som jag saknar svar på.. som jag VILL ha svar på.
Vem har sagt att livet är lätt? Vem har sagt att kärlek är enkel? Vem har påstått att man inte behöver kämpa?
Jag är inte den enda att intyga att, livet är inte lätt,kärlek är inte enkel, och man måste kämpa. men jag kan lova att det är underbart.. livet är underbart,kärlek är underbar, och att kämpa för någonting underbart.. det är underbart.
Jag tror på kärleken, den där äkta.
Den där pirriga känslan.
Den där speciella värmen.
De härliga tankarna.
Den riktiga saknaden efter den man älskar.
ja.. äkta kärlek.. äkta känslor.
När jag tänker på dej får jag den där pirriga känslan,känner den där speciella värmen,saknar dej sådär,känner sådär som man ska göra.. när man är riktigt kär. Jag är riktigt kär.
Kan inte förstå hur mycket känslor som kan få plats i mej? Lilla jag..
det är svårt att förstå hur du känner.. det är svårt att läsa av dina känslor... Det är svårt att se in i dej, se vad du känner.. Men I'm trying, går sådär men jag försöker
Jag önskar att jag kunde säga till dej hur det ligger till.. försöka få dej att fatta o se- jag gillar dej,..
Men allt tar sin tid,...
xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0