det va längesen

sorry för dehär me alla filmer....
men det är såhär, att vi har så sjukt mycke grejjer på datan så att det inte finns nått minne kvar, o de är därför noo filmer kommer upp... sorry :(
Men i Promise, det kommer så fort minnet är on topp again!
okey, måste börja med att säga- SORRY för världens tråkigaste bloggdag!
Men de va såhär i morse att jag han inte göra nåra inlägg, o igår kom jag i säng 00.00, så inga inlägg då heller som ni förstår. O sen så gick jag lång dag till halv 4, direkt upp till konfirmationen o klar där kl.18.00..
tog bussen hem 18.08 o va hemma 18.30, o då hade Elin redan gått ut o börjat rida Drömmis så jag fick skynda mej ner o hjälpa henne bygga bana(skulle träna inför GP-ponnyn på söndag) så hjälpte henne till 19.40, o det gick jätte bra! Soo watch out alla GP-ponny deltagare ;)
Red Harry nu medans Elin red Jarad, gick grymt bra idag! Han va mjuk,PIGG,glad o super fin att rida! Hoppade nåra små skutt bara för att mjuka upp honom, på typ 70-90 cm eller nått, o han va sååhääär taggad xd
Så nu blev det en liiten paus på 15 min, o efter det----> Rida Khairo
som jag skrev igår, it's a hard work to do... but damn what I love it!
hörs later on
xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0