blogga,äta,PLUGG@

Här är jag igen då, me datorn i knät o tvn påslagen...
Har chillat en del idag, o ridit 4 hästar, skrittat 3 o sen så har ja ju blivit B-ponny ryttare igen då, så markarbetade Jerry i de stora gula huset som vi brukar rida i... Gick super, han går som en liten dressyrponny,haha
nu ska ja läsa lite. Elle,Solo,Style By.. ja sånt funfunfun things
sen äta lite, sjukt hungrig som vanlig, o såååklart PLUGGA.PLUGGA.PLUUUUGGAA
stort,blöööäääh prov på torsdag så MASSA PLUGG nu, ush
'
Imorgon blir det teater, (hahaha) med klassen+ B, o gruppen har de roligaste namnet ja hölrt, men de behöver vi inte ta nu....xd
så chull dag i skolan imorgon, me bild o träslöjd, o nått mer ROLIGT, ja ja sa de ROLIGT
o när vi ändå är inne på skolan, så måste jag säga att jag är riktigt STOLT o GLAD för jag fick Ai både orientering OCH Friidrott! :D så än sålänge har ja A i idrott, så underbart!! o ett C på vårat SO-arbete, grupp grejjen där vi redovisa.. så GÖTT
xoxo
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0