på väg to school!--->

gör som emma.. här har ni 3 sanningar!

Jag kan ABSOLUT inte skada djur! Skulle aldrig få för mej att med flit döda en fluga,mygga,spindel osv


jag, till skillnad från Emma, ÄLSKAR ost och svamp ;)

Jag drömmer OFTA mardrömmar...och det finns EN Dröm jag drömmer 1-2 ggr/år, och det har jag gjort nu i 3 år tror jag xd Den handlar om att jag är vän med en grävling och är och hälsar på honom i hans underjordiska hus, väldigt mysigt hus faktiskt! ;) Och varje gång så går jag ut genom samma dörr, ner för samma branta backe,väcker samma otroligt LÄSKIGA människoätande björns som ALLTID jagar mej upp för backen o precis innan han får tag på mej, vaknar jag ;) och eftersom det är en dröm så går de inte att springa fort.. kan drömmen utantill, även när jag drömmer så vet jag vad som kommer hända! xD

image description
xoxo Erika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0