min underbara dag.. nej, HELG

Här får ni dagens sjuka resultat:
Vi börjar med carro:

Carolyn Winning round 1.30(msv B) FINAL

våran andra, och hennes andra 1.30 någonsin... STOR SVÅR bana kan jag säga! Men hon va G R Y M, kom lite stort på 3:an o fick därför inte tillbaka henne på 3 galoppsprång fram till 4:an, så det rev vi.. sen hoppade hon så långt på a hindret o längde sej lite o rev därför b hindret, och sen så fick vi även ner 7:an för att jkag inte riktigt kunde bestämma mej ifall jag skulle korta eller  länga, o därför kom vi liite nära.. men de andra 10 språng va hon 456457.6867 m över! sköt mej ur sadel o bara va allmänt galet grym! jätte nöjd!

Drishoge Khairo winning round msv B(1.20) FINAL

Okey, jag vet inte vad jag ska säga?? Han va så fantastiskt otroligt galet grymt sjukt underbar idag! Lagom pigg, lyssnade tillbaka o bara flöt på med GRYMMA språng! NOLLADE grunden, o kvalade därför till MSV A!! Gaah bara det va ju underbart! O rundan va verkligen en drömrunda, allt bara stämde heeela vägen! Eftersom vi nolalde blev det även en omhoppning för oss... 1.20-1.30 låg hindren på... petade ett litet räcke, men lika GRYM va han här!! O vet ni vad??
4 fel i omhoppningen räckte till.... EN VINST! Jag o Khairo VANN änglahoppet 2011, finalen! jag är så SJUKT lycklig!
Vi kvalade till msv A, Fick till en drömrunda,Vann MSV B,första vinsten, FINAL.. sjukt!

O priserna?? Jo ett GALET fint exclusiv täcke, svaret med rött o guld på kanten+ ett BACK ON TRACK täcke som kostar 2000:- i butik, bara det är ju sjukt??

så min dag, har vart gaaaanska awsome.. nej inte min dag, min HELG!
tack alla, hästarna,vännerna,sponsorerna
xoxo Erika
P.S, har DU bilder på mej?? Skicka dom gääärna till [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0