Ulricehamn, kalas o tårta!

I morse åkte ja o mamma till u-hamn o  kollade på när lina o alice(ponnyn jag gjorde ett inlägg om) tävlade!
Det är Gota cupen, alltså som Div. III och dom hoppade LD+5,LD+5! i första klassen fick de stopp på sista i grunden, men många fick de o de va lådor under som va vita med text på. sen I lagklassen nollade dom! så jag har sms kontakt nu o dom ska la hoppa omhoppningen snart tror jag :D Sen vann även lilla Ebba o Cindys Mimosa förklassen ;) även dom nollade lagklassen o omhopp. vet ja ej ;) Sen va de hem o ha kalas för pappi! O jag har precis ätit farmors gooda jordgubbetårta! :P MUMS!
Sen ska ja o mamma till stalle´t, funderar på om cooper ska vila idag för jhag måste plugga....Buuu för skolan asså! Menmen, snnnaaaaaaart e de sommar lov o jag dör av längtan!
O jag längtar till söndag för då e de finalen av Div I! LA LA ska ja hoppa, hehe får se hur de går. Debuten blir det me han ;) men hur de än går kommer han va bäst! <3



Bild från förra årets Div. I final. Jag o Conny. 4:e placerad i LA<3

kram em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0