Torsdagens ridpass

I början gick de inte alls bra, han bara sprang o lyssnade inte tillbaka alls...o jag vill inte bara sitta o dra hela tiden lix! utom då pausade jag...
Men sedan asso shiiiit va bra de gick! Jag e sååhääääääär nöööjd :D
Hade bara framme 2 räcken o en sockerbit, hoppade som ett 4 kants spår, så jag skulle få tillbaka honom och snabbt få upp honom. Hoppade inte högt alls, utan ville bara ha kontroll så jag har en bra känsla till söndag! Visst, han drar efter hinderna men när jag 'ruskade' om bettet liiite bara så stannade han upp o va en liten ängel :P Hade en sån underbar känsla asså!

 Haha typ dagens fail bild el nåt xD

 haha lite halvkass bild, men ah. ;)





kram emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0