Tävlingsresultat!

Ja igår va en OTROLIGT rolig,  men pisse blöt dag....

Det regnade alrdig när ja va inne på banan, men så fort ja va klar typ ;)

LA Förklass: (debut)
Inge vidare asso..Jag red inte som jag skulle så jag tar på mej allt,,vågar inte släppa honom i tid helt enkelt. Annars va ponnyn duktig!

LA Lagklass:
Så mycket bättre!! Jag red som ja ska o släppte honom o fippla inte i munnen hela tiden!
Fick dock ett stopp på 2:an, me jag tyckte att det kändes som att han drog jäte mkt, så då drev ja inte tillräckligt. Klantigt av mej.. Och SJÄLVKLART va han tvungen o stegra sky högt! Den ponnyn asså,,,vi välte ner infångaren till hindret brevid! Rakt upp verkligen xD Ni får nog en bild på det... Menmen resten av banan va klockren! nåt hinder hoppa han så stort på så jag hängde inte med o efter föll ja fram o underlaget va tungt :/ Kom ut med 4 fel o helt klart godkänt! Mer än nöjd.

Och för att göra dagen ännu bättre, så Kom Borås Lag 1 4:e placerade! (jag va med i detta lag) Så himla glada va vi! :D

O Jag o Annie busa lite , hihiih. :)

Bilder kommer när Navaz har skickat dom till mamma :)

 

Några från de 2 lagen :)

Från vänster: Annie Carlson, Elin Larsson, Emma Sahlberg, Jennifer Sumar och Lisa Larsgaard.
Nästa år vinner vi..




kram emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0