Erikas Svar

1. vad är det hösta ni har tävlat?
Svar: Msv A med C-ponny
2. vet ju att erika var i norge och tävlade, har du tävlat i något annat land någon gång?
Svar: Ja jag har varit på två olika ställen i Norge och en gång i Danmark
3. emma, har du tävlat utomlands nån gång?
-
4. kör ni med transport eller lastbil när ni åker till tävling?
Svar: Vi kör transport till endags tävlingar och lastbil till meeting( 3 dagars tävling, 4 hästarslastbil)
5. hur många hästar har du haft erika?
Svar: Jag har haft, hm... 11 eller 12 ;D
6. satsar du lika mycket på på alla dina hästar eller mest på en?
Svar: Nej jag sattsar lika mycket på alla!:)
7. vad är det längsta ni behövt åkt för en tävling?
När vi åkte till Danmark eller till ponny SM i Årstarunsten, Danmark( 6-7 timmar)
8. hur många schabrak har ni? ;)
Svar: Oj, galet många iaf!;) Kanske ca 20 tävlingsschabrak och 20 hemma?
9. har ni både hopp och dressyr sadel?
Svar: Jag har bara hoppsadlar
10. hur högt har cooper tävlat emma?
-
11. vad är dina mål med cooper?
-
12. har du något mål, som att tävla em eller liknande, erika?
Svar: Ja, eller för att tävla EM krävs det väldigt mycket! Men jag har absolut mål för att tävla SM med D-ponny och även NM(Nordiska mästerskapen) med C/D-ponny!:D
13. lindar ni benen eller andvänder ni benskydd även i dressyr?
Svar: Jag brukar ha benskydd, men vissa dagar då jag har mycket tid så kan jag linda för att det är kul och fint ;)
14. hur ofta brukar ni rida ut?
Svar: jag brukar rida ut 1 gång i veckan per häst, sen på sommaren så kan det bli upp till 3 ggr, då jag tycker det är väldigt mysigt!
15. satsar ni bara på hoppningen?
Svar: Tävlingsmässigt, ja. Men såklart lägger jag mycket tid på dressyren också, och jag planerar att starta dressyr med alla hästarna i år :)
16. har ni någon gång funderat på att tävla fälttävlan?
Svar: Ja, jag har tänkt en del på det och tycker det verkar väldigt kul, får väl se fall det blir nått ;)
17. har ni startat dressyr nån gång?
Svar: Nej men som jag sa, kommer bli av i år!
18. har ni startat fälttävlan nån gång?
Svar: Nej :P
19. favorit ras?
Svar: Har ingen riktig favorit ras, men jag gillar ju New forest,Welsh och Connemara(Mina hästar) ;D
20. hoppning eller dressyr?
Svar: HOPPNING! ;DD
21. blå eller rosa ouytfit?
Svar: Blå, gillar rosa men bara på vissa hästar.
22. benskydd eller benlidor?
Svar: Benskydd
23. knoppar eller inte? (på tävling)
Svar: Knoppar, har alltid knoppar på ALLA mina :D
24. hööks eller hansbo?
Svar: hm.. Jag vet inte, det finns vissa fina saker från båda. Jag har inte så mkt sakaer från nått av märkerna....
25. vad rider ni på för bett?
Svar: ,Hemma: tränsbett på alla. Tävling: pessoa,tränsbett
26. för pigg eller lat häst?
Svar: För pigg helt klart!
27. hopp eller dressyr sadel?
Svar: Hopp
28. halv/full blod?
Svar: Halvblod
29. arab eller connemara?
Svar: CONNEMARA
30. hur ofta tävlar ni?
Svar: ungefär varannan helg
31. schabrak eller vojlock?
Svar: Schabrak!!!!!!!! ;)
32. vad för sorts hästar fastnar ni för?
Svar: De med en härlig personlighet, eget driv, rätt teknik och scoop,Bra bygda,rätt tänk! :D
33. kommer ni jobba med hästar i framtiden?
Svar: Jag vet inte fall jag kmr JOBBA med hästar men absolut RIDA! Mycket!
34. sista frågan, tävlade du MSV B med conny emma eller bara LA?
-Kramis

Erika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0