Emma Svarar

1. vad är det hösta ni har tävlat?
Svar; Jag har tävlat LA men Conny och Cooper.

2. vet ju att erika var i norge och tävlade, har du tävlat i något annat land någon gång?
svar; -

3. emma, har du tävlat utomlands nån gång?
Svar; Nej, men så snart som möjligt

4. kör ni med transport eller lastbil när ni åker till tävling?
Svar; Jag har en transport.

5. hur många hästar har du haft erika?
Svar; Jag kan ju säga att ja vet att erika har haft en del haha exakta numret får du av henne.

6. satsar du lika mycket på på alla dina hästar eller mest på en?
Svar; -

7. vad är det längsta ni behövt åkt för en tävling?
Svar; Oj de vet ja inte, men de va långt iaf xD

8. hur många schabrak har ni?
Svar; Ärligt talat vet inte , men inte huuur många som helst faktiskt 13 stycken kanske.

9. har ni både hopp och dressyr sadel?
Svar; jag har bara en hoppsadel.

10. hur högt har cooper tävlat emma?
Svar; Cooper har tävlat MSV A SM, Baltic o allt sånt

11. vad är dina mål med cooper?
Svar; Mitt mål är just nu att kvala MSV B, o se hur det går. Och förhoppningsvis kvala MSV A o starta SM.

12. har du något mål, som att tävla em eller liknande, erika?
Svar; -

13. lindar ni benen eller andvänder ni benskydd även i dressyr?
Svar; jag lindar väldigt sällan, då jag inte e så bra på de

14. hur ofta brukar ni rida ut?
Svar; När jag hade conny försökte jag rida ut så ofta som möjligt, och med Cooper går ju inte det så ofta för han bara vänder hemmåt och stegrar..

15. satsar ni bara på hoppningen?
Svar; Jag satsar endast på hoppningen ja, vilket ja antar att erika oxå gör

16. har ni någon gång funderat på att tävla fälttävlan?
Svar; Jag skulle gjort det med conny, men då blev ja sjuk -.-

17. har ni startat dressyr nån gång?
Svar; endast träningsdressyr (:

18. har ni startat fälttävlan nån gång?
Svar; ja de som e ovanför xD

19. favorit ras?
Svar; Connemara

20. hoppning eller dressyr?
Svar; hoppning

21. blå eller rosa ouytfit?
Svar; Blå

22. benskydd eller benlidor?
Svar; Benskydd

23. knoppar eller inte? (på tävling)
Svar; knoppar e ju fint..

24. hööks eller hansbo?
Svar; jadu... ja vet inte xD gillar inte hööks så mkt ..

25. vad rider ni på för bett?
Svar; på tävling har jag ett delat pelham jag fick med, för att han blir såpass stark, men hemma rider jag på så snälla bett som möjligt, rider på 3 delat gummi o vanligt 3 delat

26. för pigg eller lat häst?
Svar; för pigg, ?

27. hopp eller dressyr sadel?
Svar; hopp!

28. halv/full blod?
Svar; Vet inte.. (:

29. arab eller connemara?
Svar; CONNEMARA!!

30. hur ofta tävlar ni?
sVAR; Beror på, nu tävar ja 2 el 3 helger i rad, men försöker att göra så det blir lite paus ibland så de ej tröttnar
o får vila lite. :)


31. schabrak eller vojlock?
Svar; SCHABRAK!

32. vad för sorts hästar fastnar ni för?
Svar; En häst med mkt personlighet , kapacitet osv, hästen med "det". Jag bara känner det.

33. kommer ni jobba med hästar i framtiden?
Svar; Absolut!

34. sista frågan, tävlade du MSV B med conny emma eller bara LA?
Svar; Nej bara LA, med bra resultat o placerinngar! ;)


Tack för frågorna!




kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0