Dagens ridpass

Red lite lungare i paddocken idag, då jag legat hemma i 2 dagar av att jag spytt oså... :S
fast först fick jag vänta tills det slutade att snöa, det vräkte ner. Inte okey!
Hursomhelst, jag ska träna stenhårt på att göra HALT och få tillbaka honom..
Det gick riktigt bra faktiskt, även fast han inte ville ibland, skuttade över ett  kryss och en socker bit och sedan göra halt efter. Ibland tog de ett stund och ibland fungerade det riktigt bra :)
Sen satte vi endast 2 sockerbitar bevid varandra , (utan bom då) o det tyckte han var vääldigt konstigt.....x) I början hoppade han i sidan men sen fattade han att det gick ju hoppa över som ett vanligt hinder! Då drog han lite  mot det... haha knäppa ponny !
Annars är jag nöjd med dagens ridpass :)

 Fina prins <3



kram emma

Kommentarer
Postat av: Ellen persson

Ni båda har ruskigt fina ponnysar!

Måste börja läsa eran blogg. (y) <33333

2011-05-07 @ 13:13:27
URL: http://ellenstavlingsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0