Cooper 26/5-11

Släppte han i paddocken och han fick bralla av sej, de va kul tyckte han förrutom att det som lockade mest va ju gräset som växte utanför staketet i 2 hörn av paddocken XD
Sen kallade jag in honom 2 ggr. I början hade väldigt svårt att fokusera sig, men i slutet gick de bra.
Sen har jag börjat med mycket frihetsdressyr, (vilket jag har hållt på med länge, mmest med Conny då) o jag säger då det, Cooper e så lättlärd asså! Efter idag kan man ha en pekpinne o stå framför o bara nudda liite vid översta delen av benet o han lyfter, det jag göra med båda, så han har jätte lätt att växla om. Tycker jag är väldigt bra för det är första gången jag faktiskt tränar på det!!
Så tillslut kommer vi va lika bra som tobbe larsson! HAHA nä nu skoja ja ;)
Jaja, det Cooper kommer att vara G R Y M.


Ha de Gööööööööööööööööött..

 

The one and only <3




//em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0