skåne en vecka...

Tänkte ta o berätta att uppdateringen från min sida hela nästa vecka kommer vara kass!
Jag ska åka till AW på ridläger i en vecka med amanda! :D ska bli skit skojj! så packat all day typ.... xD
Men kommer ju såpklart ngt mobilinlägg nån gång men bättre än så blir det inte!
Som tur e då så har vi min fina erika som ska blogga! Ni får låna henne heeelt själva av mej....men veckan efter det så ska jag o erika träffas, o jag har bestämt att vi ska gö de så ofta som vi ba kan heeeeela sommarlovet, för denna bruden e bäst! min fina fikus!<3

O Erika hjlpte även mej lite idag, oså! hon e guuuuld värd.

puss emma

 ooooooold pic.


Kommentarer
Postat av: Anonym

När avslutas tävlingen? :D

2011-06-18 @ 21:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0