Ale-Jennylund, results

Yeapp, såhär gick d:

Harnells Tricky Dicky

Fredag: LB A:0/A:0 fin ponny, pigg,glad o gaanska stark men dubbelnolla o 4:a, fin ponny<3
Lördag: LA A:0/A:0.... ingen bra runda om ja får säga d själv.. inget riktigt flyt,han va inte taggad,ja va mesig..blev missar som kostade fel, för d är ju så d är.. men vi taggade om till söndagen ist
Söndag: LA A:0/A:0 0 fel i grunden o ett litetlitet pet i omhoppninge, hade kommit två annars.. men blev första utanför.. attans.. men jag är super nöjd med ponnyn<3

Drishoge Khairo

Fredag: LA A:0 super fin, verkligen! vände rupp stäft så han petar med bakbenen, tappar rytmen helt o kommer totalt fel så d blev två ner, men förövrigt väldigt fin!
Lördag: LA A:0/A:0 0/0 fel o riktigt fin! slutade 6:a<3
hoppade oxå Msv B... o han var helt u n d e r b a r blev tyvärr en miss in i kombinationen för att han lufthoppade preeeciis innan.. så han drog med sej frambomen o kunde inte hoppa B hindret, slutade på 8 fel som kom på samma hinder, annars ja,bäst
Söndag: Msv B A:0, ooh myy gaad min ponny är F.A.N.T.A.S.T.I.S.K o nollade! faktiskt en riktigt fin runda från oss båda om ja får säga d.. grymt nöjd!

Dream Boy

Fredag: LA A:0, fin ponny.. blev en onödig miss på nästsista hindret o slutade på 4 fel, skit eftersom han var så fin förövrigt..
Lördag: Msv A.... o ni måste tro mej när jag säger att han var g r y m..!! helt klockren, o d var ingen liten msv A, den va stor.. knepig o ganska svår! 11 hinder,13 språng.. han hoppade underbart.. men d hände en sak som ALDRIG har hänt tidigare
hoppade precis 8:an, vi hade fyra fel med oss efter 10 språng, hade 3 kvar.. o hade vi klarar d tre hade vi kommit vidare till omhoppning.. 8 stog mot ingången.. hoppar grym över hindret som var en trippel, landar,o jag fortsätter med att titta på nästa hinder som kom tätt bakom, o då.. mitt i linjen, bara VÄNDER HAN MOT UTGÅNGEN, o ja.. jag TRILLAR AV
f****sen! såå irriterande,o det va ju inte ens ett fel på ett hinder .. o han var klockren, hoppade grymt i denna svåra klass, kändes toppen, perfekt genrep innan sm,allt stämde,vi kom prefekt,bra galopp,han va taggad,ja va taggad... o mitt i detta så bara vänder han.. suck
meen jag tar med mej alla andra fina språng, kändes bara så surt när vi va 3 hinder ifrån en k a n o n runda..-.-

men över d hela så är jag väldigt nöjd med hästarna denna helgen, o ja kan säga att med en mamma med gipsad fot som enda vuxen med sej.. jag jobbade ganska tufft
så nu, är jag HELT SLUT
.

// Erika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0