nytt år.. nya möjligheter.. ABSOLUT

snart nyår.. och jag har fortfarande inte klarat mitt och Cornelias nyårslöfte.. oops*
men nu är det snart dags för nya, och ett NYTT grymt år..
jag tror att nästa år kommer att bli G R Y M T, fast annorlunda.
nästa år:
hästarna.
* Har jarad en ny ryttare..
*Jag tävlar inte min Dröm pojk.. suck
*Jag hoppas på SM med Khairo(1 nolla kvar)
*Jag hopaps på Globengehäng
*Jag hopapr msv B, kanske msv A med Harry
*Carro går massor av 1.30 och debuterar 1.40
*Det skiftas hästar i stallet.......,,.,.,,...
*Jag lär mej massor, tränar massor och utvecklas med mina övergrymma hästar
*Jag hoppar eliten, kanske nått mer lag för sweden, hoppashoppashoppas
*Tävlar utomlands.. BALTIC såklart
Skola.

* Börjar 9:an.. NIAN, omg
*Ska plugga mer än NÅGONSIN, ska lägga MASSA krut på skolan och verkligen göra mitt bästa!
Vänner.

*Säga ifrån, precis som innan.. inte låta andra behandla folk illa
*Bara ha kvar de som är mina riktiga vänner, inga fakers som låtsas och sedan snackar bakom ryggen på mej
*Vara den bästa vännen...
tagga 2012... YEAH

xoxo Erika

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du .. Det här med Baltic Cup, har det någonting med östersjön att göra ? Baltic Sea betyder ju Östersjön på engelska ;) Bara undrar xD Kramiizz

2011-12-15 @ 22:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0