HJÄLM.

Idag ska de handlas en ny hjälm! :D

*Lycklig jag*

Min J.W är så liten nu så man får inte ens in ett lillfinger mellan hjälmen och huvudet...Så jag får lätt huvudvärk när jag rider i den.
Så nu vart det på tiden att skaffa ny!

Frågan är då bara.....VILKEN?

Tänkte antingen en ny J.W eller en GPA, kanske charles owen ayr8.
Får la se vilken man passar i oxå ;D

Cooper kommer att få gå med gramanen idag, för i morn blir det "tävling". Det är bara KM:et i Borås :]
Så en LB runda hoppar vi i morgon. Ska bli lite kul att bara skutta över hindrerna :D
Men sen måste ju den lilla skitgrisen, även kallad cooper , tvättas oxå..Så det blir inte förrens i eftermiddag.


Kan ju även passa på att säga att det snö-regnar här hemma...mindre kul...

Jaja, vi hörs senare o då får ni veta vilken hjälm jag köpte ;D








/emma

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad heter det bättet som du har på cooper ? :) Eller, nu om det heter nåt annat :) Kramis!

2011-12-03 @ 20:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0