FB shit...

1.vill du ha tillbaka ditt ex?- ...
2.Civiltillstånd?- singel
3.har du någonsin förlorat en vän?- Ja tyvärr....
4.vem är den första personen du vänder dej till om något händer-? Evelina,Louise,Emma
5.när va senaste gången du grät mycket?- inte länge sen...
6.hur många kan du berätta allt för?- Inte många, tyvärr... men dum som jag är så gör jag jud et ändå.. suck
7.beskriv dej själv med ett ord?- målmedveten
8.fullständigt namn?- Erika Cecilia Wenderyd
9.första kyssen?- old times, kommer inte riktigt ihåg xd
10.mitt missbruk?- Speglar..oops
11.favorit butik?- Gina Tricot,Tara,Ragglady by Tara
12.lång?- 175 cm
13.vem äger mitt hjärta?- hmm... ingen äger det... Men DU... har stult det
14.någon jag kommit mer nära nyligen?-haha... Freddan...Asså, nästan ALLA, har lixom släppt allt, och nu.. ja ALLA
15.vem förväntar jag mej att känna för evigt?- MÅNGA! EMMA, evelina,Louise,cornelia,antonia,inez.. asså de FLESTA av minaovertop friends!
you are taking up my mind baby...
xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0