woop woop

suck
jag är alltid så trött på morgonen, o humöret på topp.. ajabaja xd

ska ta o sticka ut till min storis om en stund o hoppa(?) tror jag, eller markarbete..., inte säker
sen ska jag fixa lite här inne o hjälpa mamma, yippie!
ska rida alla idag, Eve rider Jerry o Jacky, jag rider Dröm,Kakan,Harry o Carro.. as usual
o lite lugnt därimellan,.. o ladda upp xd
 så sjukt tråkigt väder, ja menar.. det är ju sommar o snart börjar skolan, kan vi inte få liiite sol nån gång?
regn har vi fått nog av, eller jag har det....!

Emma är o tävlar all day in Ulricehamn, så blir nog ingen update från henne under dagen..

men ni klarar väl er med mej? xD
oooo mamma sa precis, nu for just a second ago, att jag ska klippa drömmis idag,.. oh my
jag har ALDRIG  klippt innan ju! :o
o nu när han ska vara sm fin, wooohoo
men, jag får hålla full konsentration, vara fokuserad o bara göra jobbet.. o hoppas på att jag är en naturbegåvning, om man nu kan vara d på att klippa hästar?
aja, wish me luck, eller nått sånt så hörs vi senare

//Erika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0