Veckans fråga!




Vad tycker ni om att rida med graman?


Själv tkr jag att det är inget fel i det!
Alla hästar/ponnys går inte självmant i form, som Cooper tillexempel.
Och därför rider jag med graman så att han verkligen ska få trampa under sej och jobba!
Och detta handlar inte om att tvinga ner hästen i form , för de gör jag inte.
Jag länger ut gramanen medans jag rider.
Och sedan kan man ju ta av den , brukar jag göra, o då är han riktigt mjuk o fin!


Vad tycker ni?
Vill verkligen veta vad ni tycker och vad ni har för åsikter!
Kommenterar ni riktigt bra så bjuder ja o Erika på ngt här på bloggen som ni INTE vill missa... ;)





/emma





Kommentarer
Postat av: Jenni

Tycker det är något posetivt! :) det är väl bättre att rida med hjälptyglar om hästen är svår att få i form så den får jobba på rätt sätt än att låta dom springa runt som dom vill, då bygger dom ju bara muskler på fel ställen och det är ju till för att hjälpa hästen och ryttaren, annars skulle det inte heta Hjälptyglar ;)

2011-08-30 @ 19:20:55
URL: http://teamlabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0