BLOGGTÄVLING!

BLOGGTÄVLING!!

Nu drar vi igång en utlottning/bloggtävling!
Vi kommer att dra TVÅ vinnare, när Erika kommer hem från Grevagården.. så gå med nu!



Det du behöver göra för att vara med i tävlingen är att:

1. Länka oss på din Blogg/hemsida/Facebook/bilddagbok
2. Komentera detta inlägget med varför just DU ska vinna!

så passa på att vara med nu, o vinna en EXKLUSIV HORSE WEAR LUVA!

Vinnaren, den vi drar först i lottningen, kommer att få välja fall den vill ha brun eller blå luva.

//Erika o Emma


Kommentarer
Postat av: Matilda Lagergren

Exklusiv Horse Wear är ett väldigt snyggt och bra märke, luvan är riktigt snygg tycker jag! Och den skulle passa på min foderhäst Pinto! :)Jag skulle bli väldigt glad om jag vann den! Ha de gött ! :)

2011-08-12 @ 18:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0