3/4 klippt, nya modet? xD

inne från stallet nu, puh
hästarna gick toppen idag!
Skrittade ut Drömmis med eve o jacky, mys såklart
sen red eve Jerry o Jag Kakan..
Haha började med att göra ett upphopp på Jerry, rätt stolt över att jag har lärt mej d nu xd
sen red vi vanligt markarbete på båda, såg ut som att jerry va riktigt lugn o fin, gick mjukt o avslappnat
o Kakan va överfin som vanligt! min kille<3

ska sticka ut o ta in jacky o Embla nu, sen käka middag xD
som vanligt, vi är rätt sega

O klippte Drömmis idag me, hmmm,,... han inte klart för batteriet dog, så nu är han 3/4 klippt xD
hahah hela rumpan på ena sidan är kvar, så jag skämdes lite när vi red ut.. haha
Sussie va så snäll att hon kom hit o klippte Harry, behöver ju ett proffs för sånt vettni
blev jätte bra, eller det jag såg blev väldigt bra iaf!
hörs later on, o hoppas på att mina käraste vill sammarbete!
för ni vill väl se mej o Conny kvala till VM?

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0