tömkörning

käkade grymme middag me la familj ;)
nån yammi fisk,bacon,färskpotatis,pepparrot o min favvo dryck- mjölk
drog ut i stallet sen, borsta Harry o slängde på tömkörningsgjorden, för omväxlings skull
va la 1 år sen jag tömkörde sist, men d gick rätt bra! harry har ju A-ponny trav, men va fasen.. man travar väl inte runt hoppbanor ändå?
eller? xd jag brukar satsa på att galopepra iaf xD
han är så söt när han tassar runt, gullen<3
fast d är bara i början har mini-steg, när han väl ha rkommit igång, då ni.. då händer d grejjer! xD
aja nu ska jag inte tjata mer om d..

kom in för typ 15 min sen, nu sitter ja o skriver lite me finaste antonia, som är sjukligt saknad
om typ, 5 minuter kommer en grym gästbloggning, så håll ögonen öppna,

kram
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0