uppe me tuppen-- njaaaeee

jag har gått o blivit riktigt seg asså! vänt på dygnet helt, lägger mej halv två o sen så försover ja mej vaaarjee dag.. suck*
men idag, ska d bli ändring på d xd
hur som helst, nu är ja uppe.. ska sätta mej o käka some frukost, sen lastar vi drömmis o åker till Gustafsson o tränar på deras travbana, så mr vippmule får lite sm kondition

ser ut som att d blir en ganska härlig dag, o då går jag sååklart ut o solar en stund, för lite till färg skulle inte skada ;)

alla hästar ska ridas idag, Drömmis Kakan Harry o Carro eller Conny... btw Kakan va gaalen igår xD
tränade på en linje som låg på typ 40 cm, skulle få in så få galoppsprång som möjligt o så mycket som möjligt!o mr Khairo va huur laddad som helst! så fort jag tog i honom på linjen så lufthoppa han o stack, hmm... så d slutade med att d istället blev en lydnadsträning att göra halt o skritta på den linjen.. yepp
men d avslutade bra, o d är väl huvvesaken?

tror nog att Eve kikar förbi nån gång idag o rider Jacky... o kanske Jerry, vet inte än
yeep, så blir d.. men nu måste ja dra o käka.
see ya
//Erika

ett tips:
Håll i era vänenr o ta aldrig dom förgivet....<3

jag bjuder, helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0