stolt- helt klart

Jennie om veckans fråga:
jag har två egna ponnysar. den ena är skaddad just nu ås då satar jag på den andra. Jag har ridit henne upp till LA:P1 i elitlaget dressyr ofc. STOLT :D. Hon heter Katitzi :) och erika vet vem jag är om hon använder hjärnan, vilket hon ofta gör.

kyssen<3

P.S var bara tvungen att skryta lite, inte för att jag är upp på eran nivå men men...D.S

Hejsan Jennie(min sötaste)

inget skryt alls! finns inget som kallas skryt, att vara stolt över någonting man har gjort.. är självklart!
att tävla LA:P1 dressyr- det ÄR svårt! jag har inte startat en ENDA dressyrtävling NÅGONSIN, hör o häpna.. men det ska det bli ändringar på..;)

va inte rädda att säga om ni är stolta, om ni känner er duktiga,fina,vackar,eran häst är grym.. asså avd som helst! för man har ALL rätt att känna så, min åsikt!

saknar dej Jennie, btw

kram
//Erika

Kommentarer
Postat av: Jennie

jag saknar dig med erika! :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0