solen skiner

himlen är blå, vad de e skönt att leva dåå...

haha hej på er XD

hoppas ni har de bra, för de har jag,.
Sitter just nu på altanen i stuganmed datorn i knäet. För er skull.

Rätt dålig update från min sida, men ja menar, de e sommarlov och solen skiner o man badar.
Då VILL man INTE sitta inne med datan XD

Kan iaf säga att jag o Jolin hade de super igår, sola o bada hela dagen ;)

O idag har vi varit en sväng på lottas lada. Köptte en sak ja kan visa när ja e hemma.

O gissa vad?
I morn kommer min bästa ella olsson broander hit :D
Ska bli as najs!
Saknar henne sååå...<3

Kan ju även berätta att nu är Coopers vila över, han har gått ute dygnet runt förra veckan på sommarbete! Men igår sattes han igång igen, av Lisa, som står i samma stall får rida han denna vecka tills fredag för på lördag ska ja tävla så han får komma igång igen ;) (jag kommer hem på fredag)

Dethär  va ett rätt tråkit inlägg, menmen, har ju inget annat o berätta.






//emma'S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0