snart

frukost-check
nu sticker ja ut i stallet..
känner lite för att dra till stranden sen, sola o bada..hade vart riktigt nice¨
men har så sjukligt mycket o göra här hemma..suck*
o en del att tänka på.......tyvärr

känner att tiden bara drar iväg... bara några få veckor kvar på sommarlovet
skolan börjar, jag börjar 8.. betyg here i come- yippie
längtar ändå efter alla friends, som jag inte träffat på sjukt länge..
men jag har massa saker som jag vill göra , innan vi börjar..
en lång lista typ xd
så, d är la bara till att börja arbeta av den listan.., eller vad säger ni?

oo om bara en vecka, 7 dagar åker vi till Skövde,Grevagården RF för 2011s utomhus sm
mitt 6 sm, 3dje gången på C-ponny
huh
är galet taggad, Drömmis känns super fräsh.. d visade ju han i förra helgens Msv A.. ja innan han vände vid utgången så att jag trilla av, innan d så va han super!
åker dit på onsdag eftermidda eller torsdag morgon.. beror på när d börjar på torsdagen
med mej har jag alla ponnysarna, Drömmis går sm o d andra två hoppar kringklasserna i LA-Msv B
alla d bästa är på plats, sveriges bästa ekipage o sveriges bästa människor, helt klart
kommer bli sjukligt kul, massa gamla ansikten, en del nya
ååh gud va jag längtar,lätt att jag gör!
taggad till tusen, nu kör vi!

//Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0