skoltankar

drar mej till duschen, sen sova.. sjukligt trött
middagen, eller kvällsmaten(?) va  grymt snajjsig! mumsi'
chattade me lite grymma människor som är galet saknade, typ ja, ni två.. Matilda Sparrenhök<3 Alma Ahlbäck<3

känner att mitt sommarlov bara har runnit iväg, har inte varit me nåra andra vänner än rid o tävlingskompisar.. sjukt ju! Menar inte att d inte är roligt, för tävlingar,meeting,vännerna där,allt med hästarna.. finns inget bättre, lovar! det är när jag kommer iväg, är med hästarna o gör allting runt om.. som jag mår som allra bäst! men jag  känner att jag har sååå många mer saker som jag vill göra, men ingen tid.. suck
jag lever mellan tävlingarna, jag räknar tid mellan tävlingarna..o så fort jag kommer hem från en tävling, så börjar jag förberada mej för nästa
känns som att jag aldrig har tid, o när jag har d,.. så ja, som ni märker-så segar jag ofta bort den ;)
har massa mer folk jag vill träffa, liseberg me massa goa,bio,stan,shopping,fika o gaah
men ändå, faktiskt.. så tycker jag att det ska  bli roligt att börja skolan igen,,.. kanske låter sjukt för vissa men det är sant, jag har SAKNAT allt, alla grymmaste vänner,alla goa skratt,alla mysiga pratstunder, o faktiskt.. lite plugget me... oops
jag är galet taggad inför skolåret faktiskt, jag kanske håller på att bli galen? aja, whatever jag mår ju bra ut av det iaf ;)
hade bra betyg förra året, måste ändå säga d..men nu, nu har jag motivationen, jag VILL, o jag ska plugga allt jag har o kan, o få det att gå ihop med 4 hästar.. aja d blir säkert bra! xd
så ja, jag säger detta... jag längtar tills skolan drar igång igen..ojoj

//Erika

2010 skolavslutning.. shiit va annorlunda allt är nu, yepp

Kommentarer
Postat av: Alma

gah! saknar dej mer än mest! <3

du e bäst!

2011-08-07 @ 16:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0