RESULTAT!

Kan ju bara börja med att säga att jag är HELNÖJD med dagen..

LC 0+0 fel 

KLOCKREN, finns inget o säga, allt satt perfekt, han lyssna tillbaka, och vi drog på som fasen i omhoppningen hahha XD
Så jag VANN denna klassen, fick segertäcke o allt, bästa ponnyn<3


LB 8 fel

Han kändes fin oså, men JAG klantar mej så vi hoppa IGENOM 4:an typ XD o sen SLARVADE han på 5:an, så de peta han med bakbenen. MEN känslan förövrigt va väldigt bra! Så absolut ingen katastrof runda :)
Hade ja inte fått avdrag så hade ja fått 57 stilpoäng, o nästa gång ska ja fasen få 60, de e mitt mål!


Så dagen har ju varit super, jag bara log när jag o cooper vann, jag startade sist, o när ja gick i mål sa dom :

"Och Emma du kan stanna på banan för vi fick nu segraren i klassen"

Då log ja , kan ja säga.

Jag har världens bästa ponny, o jag är så stolt över honom.

Vi har nu 4 segrar, på 4 månader.

O massa placeringar.

Han e sjukt bra, min ponii.




Bilden är från idag, på min prins





//emma'S


Kommentarer
Postat av: Ebba

haha söta lilla copper ses

2011-08-07 @ 11:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0