nattligt jobb

 
only old pics, för min dator har dumpat mej,gjort slut,finito,över
ja ni fattar.. den vill inte samarbeta med mej o vääägrar att snacka om det! har ingen aning om vad jag har gjort, kan vara för att ja umgåtts så mycket me Bonnie(min Iphone) men ja menar, man måste väl kunna vara me andra oxå? :O
aja, let's move on, ni får klara er tills det är löst, vårt lilla "bloggbråk", så.. nu fick det ordet en ny betydelse!

ska käka lite nu, sen sticker jag ut o rider, TVÅ hästar till... oooo ja., det är lite jobbigt faktiskt med tanke på att ja e sjuk oxå.. o skolan väntar imorgon, heelp me!

som ni kanske fattar, skolan startar imån= inte lika bra update.. men vad ska ja göra? sluta skolan o börja blogga på heltid? inte mej emot egentligen men mammi o pappi blir nog inte så glada tror ja.. fast man kan ju alltid fråga?

komemr nått tidsinställt.. me gamla bilder(sorry) o så men annars bara mobbe bloggningen tills ja kommer hem =/

hörs ikväll/inatt när ja e klar i stallet..

//erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0