mycket idag asså

sry för dålig update idag.. men ahr haft ett galet full schema.. som höll sådär i slutändan..
dagen slutade njaaaee. inte jätte bra o Carro fick vila pga att vi kom hem från Nickes match nu.. 23.15 ;)
liite sent att gå ut o rida, eller va tycker ni?
matchen gick sådär.. d förlorade men ja tycker Nicke spela bra,. inte för att jag kan så mycket om sånt men liite har jag väl ändå lärt mej under mina år som fotbollsproffs i Ubbhults if xd
haha xD
nu sitter ja här, kollar lite bloggar o kikar runt, finns galet många fina bloggar där ute, lätt
komentera gärna eran bloggadress så lovar,lovar,lovar vi att gå in o komentera o digga.. proomise
nu ska jag ta o hoppa in i duschen, mmh ;)
efter d-säängen
uaah, zzZzZzZZzZz

//Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0