My dream, my life

Hacka inte på mig, säg inte åt mig vad ska och inte ska göra.
För de e inte ditt liv?
Jag ska leva mitt liv till fullo.
För man lever bara en gång, right?
Ta vara på det.
Och för guds skull tryck inte ner andra personer.
Livet är för kort för att bli arg på människor..
Var glad, låt dig inspireras av folk, o inspirera andra.
Hjälp andra, o låt andra hjälpa dig.
Se inte o tro inte att du är värd mer än andra.
För det är du inte, vare sig du är miljonär eller inte.
Eller tro inte att du är mindre värd än någon här i värden för det är inte sant!
ALLA är precis lika bra, vare sig man har vunnit OS eller samlar på frimärken..
De spelar ingen roll, om du är topp modell, eller en basket spelare.
ALLA är lika bra.
ALLA har sin egen grej.

Tro på dej själv, för om du verkligen vill och bestämmer dig, så KAN du.

Ge ALDRIG upp, bara för att du stöter på några människor som inte tror på dej o trycker ner dig.
LYSSNA på dom som uppmuntrar dig och ta åt dej, för i slut ändan är alla lärare.
Dom sätter ju dig på prov,..vill du det tillräckligt mycket,  fortsätter du trots motgång.

Och Insidan räknas mest, tycker jag.


JAG har mina drömmar och mål, och jag ska kämpa för att komma dit.
Jag ska inte ge upp, motgångarna sätter mig bara på prov o testar mitt tålamod.
Vill jag verkligen detta?
Svar: JA.

Jag ska inte ge upp.



Jag vet att jag kan, jag vill o jag SKA.







Jag o Conny pojken i vintras<3



/emma'S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0