mrning o nya saker

Gårdagens små iköp....

*Ear cuff
*Halsband med kors
*örhängen som kors
*Brunt skärp
*Gula byxor(Gular i verkligheten)

Känns kanske lite som att jag är en shoppaholic, but no... bara en vanlig tjej som gillar att köpa saker.. xD
________________________________________________________________________________________

Nu hoppar jag in i duschen, eller går gör jag nog... Sen frukost..
ska ta o fixxa i stallet idag, står nog för den mesta mockningen..10 boxar..yepp
sen så ska d bli lite stallstäd, får nog kanske lite hjälp av eve när hon kmr ikväll, hoppas jag
tror nog att jag ska rida alla hästar idag oxå, 4-5 st + att mitt rum noog behöver en liten putsning kanske.. ehmm
dagen är full, som vanligt..

vad gör ni idag?

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0