hallojsan

fick nyss reda på att... ja o min klass+8B ska på hajk...  om två veckor..
ska bli riktigt najs faktiskt! förutom att det nog kommer att vara rätt så kallt.. men 10 filtar extra så är problemet löst ;) o så ja, min morron frilla..men det är väl inget jätte problem xd

men det är ju ett tag kvar, så vi tar det sen..
nu ska jag ta o dra ut i stallet o rida Carro o kakan, blev bara två idag.. Harry vilar efter igår, när han fick simträna xd o Drömmis har en välförtjänt vila i nåra dagar, nu när han har gått så stor,svårt o bra!
så det är inte jätte mycket jobb idag-... lite puts o pack för Carro, sen lite mockning.. o after that så ska ja fixa lite inne, byta om o äta o sånt, sen sticker jag in till Lisse :D

P.S om nååån av er har nån bild på mej från förra året,iår SM eller vad som helst, så får ni jätte gärna skriva till mej, hade blitt super glad för lite nya bilder! :D

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0