frukost i skolan

på fyra ben går den som ja gillar allra mest, gillar,gillar,gillar allra mest...
ja sitter på han rygg för han är min lilla häst, är min lilla häst.. va du är söööt min kära lilla ponny, va du är snäll min kära lilla häst...

Hemma nu från skolan, ska ta o sticka ut i stallet o rida 2 lr 3 hästar o lösgaloppera en.. det beror på hur harry ser ut på huvvet nu, fall han fortfarande har sår o så..
dagen i skolan har vart chill.. hade hemkunskap sista lektionen, fixxa en stor frukost ;) yeey va mumsigt!
godast va la lätt gröten.. recept:

*1 dl Havregryn
*2,5 dl vatten
*1 krm salt

yammi va gott det blev... eehm? Haha men roligt hade vi, o mat blev de, o de är la det viktigaste?
så nu taggar ja sista dagen imån, o sen blire helg o tävlingar igen.. ska hoppa DM på lördagt me Kakan o Drömmis, o på söndag blire Carro DM.. vinna vill ja, eller går det att bestämma i förväg? isf, ha rja paxat vinsten nu!
nån av ER som är där nån av dagarna?

nu skriker hästarna.. hör dom hela vägen in i huset... mmm
så nu drar ja, hörs sen

Erika

Kommentarer
Postat av: Louise-hästblogg

Va roligt! Håller tummarna på DM!

2011-08-25 @ 17:36:51
URL: http://atlantico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0