Erika undrar... lite nyfiken får man la vara ibland?

Jenny om veckans fråga:
jag har två ponnysar! En 7 åring som jag tävlar på nationell nivå på! upp till MSV B än så länge ;) och så har jag en fyra åring som jag inte haft så länge som jag ska ut och hoppa lite clear rounder och så i höst/vinter! :)

Och inom hoppning så klar då hehe xd :D
heejsan Jenny!
nu är det så att ja är en vääldigt nyfiken person.. o därför undrar ja, va heter dina hästar? o kan det vara så att vi har setts på någon tävling någon gång? eftersom du tävlar din ena ponny upp till msv B på nationell nivå, så borde väl vi vart på samma stalle nån gång? :D

stor kram
Erika

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha ohja! brukar se dig ofta! hehe ;) Glory zelia heter hon och hon är en skimmel! :D

2011-08-25 @ 15:51:50
Postat av: Jenny

ohja! brukar se dig ofta! hehe ;) Hon heter Glory zelia och är skimmel :D

2011-08-25 @ 16:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0