come home in the morning light.....

vaknade för en liten stundsen.. av att jag var helt torr i munnen,ont i huvvet o halsen... wiiiiiiee
underbar dag framför mej... ja menar hur taggad blir man inte av att vakna upp o titta ut genom fönstret o märka att det är grått,trist o almänt tråkigt...
men nu får ja ta o rycka upp mej, kan ju inte sitta här o deppa, har massa att göra idag(tro det eller ej)
rida 4 hästar,städa stallet,städa inne,åka t kungsbacka o handla,mocka, o lite små fix... så dagen är full!
o hur underbart är inte det när man är sjuk? oops, där kom det igen.. täänk positivt! efter denna slitiga dag, börjar ju skolan!? okej, skriv upp att jag sa de där,..

den här snygga bruden kommer hit sen oxå, o rider herr jackpot.. så ja får lite sällskap oxå, hahah ;)

känner att jag började skriva detta inlägget kl.10.00 o nu är den 10.35... illa asså, så sjukligt(haha) långsamt jag jobbar, ojoj!
så vi hörs sen, när ja käkat o vaknat till liv o så... xd

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0