allt idag då

@@@@@@@@@@@@@@
filmerna vill inte, försökt i hm.. 2,5 timme nu? gaaah
men jag lovar, så fort mitt kära youtube funkar igen, så kommer dom upp direkt, here on the blogg

jag kan iaf säga att dom gick super, båda två!
red Conny o Carro på morgonen/dagen.. hoppade lite med båda..
O jag o Conny, vi,,.. vi kvalde till VM
yepp, det är sant, film bevis komemr sen!

Hoppade Carro lite på nåra linjer, trångt för att få kontroll o kunna ata tillbaka henne, gick grymt bra
sen hoppade vi en oxer nåra gånger, lite högre.. 1.40 drygt faktiskt..! rätt stolt, första gången hon hopapr så högt(o jag med för den delen)
så jag är riktigt nöjd med båda!

nu städar jag mitt rum, o hur roligt är inte det? hmm..
*
Eve är här om typ, 2 minuter, så då rider jag Drömmis o Kakan med henne
oj, J*klar... jag har bara klippt halva drömmis ju.. ooops

måste rusa xD

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0